متخصص زنان بجنورد | منظم کردن پریود بعد از زایمان

روش های طبیعی برای منظم کردن پریود بعد از زایمان

روش های طبیعی برای منظم کردن پریود بعد از زایمان

منظم کردن پریود بعد از زایمان : اگرچه نامنظمی پریود بعد از زایمان طبیعی است، با رعایت نکات زیر می توانید سریع تر از معمول به نظم طبیعی پریود خود بازگردید.

• حواستان به رژیم غذایی تان باشد: سعی کنید رژیم غذایی سالمی بخورید و از غذاهای فست فود و فراوری شده مانند سوسیس و کالباس دوری کنید.
• روی کافی مصرف کنید: کمبود روی می تواند تخمک گذاری را مختل کند. میزان کافی روی نقش مهمی در تخمک گذاری سالم دارد. همچنین میزان کافی روی می تواند مانع دردهای قاعدگی نیز شود. از پزشکتان بخواهید که مکمل حاوی روی برایتان تجویز کند.
• منیزیم کافی مصرف کنید: منیزیم برای سلامت دستگاه تولید مثل زنان ضروری است. در طی بارداری پزشک منیزیم را برای پیشگیری از زایمان زودرس و جلوگیری از مسومیت حاملگی تجویز می کند اما منیزیم نقشی مهمی در چرخه قاعدگی نیز دارد. منیزیم می تواند علائم PMS یا سندرم پیش قاعدگی مانند کمر در یا درد زیر شکم را کاهش دهد.
• از استرس خود بکاهید: سعی کنید تمرینات ریلکسیشن، یوگا و مدیتیشین را تمرین کنید تا استرس خود را تا حد ممکن کاهش دهید. استرس تاثیر زیادی بر نظم چرخه قاعدگی دارد.

 


دکترآرزوسعیدی متخصص زنان بجنورد

جهت مشاهده پیج اینستاگرام متخصص زنان بجنورد کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی:

مراقبت های بارداری

کیست تخمدان

مراقبتهای بدنی پس از سقط جنین

شایع ترین دلایل نازایی

دلایل پزشکی نازایی

چگونه دوقلو باردار شویم ؟

شما همچنین می توانید ...

پست های محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر آرزو سعیدی می باشد